CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 9, 2009

KonsertNostalgiaDiRaja....

aha....tu la nama teater yg aku kan join nnti...aku!join teater????tett...tett...tettttt....
seyes mcm x caye gler kan?haha...but now tu la minat aku skang..huhu...selain dri minat kat kamer dslr tu...aku mnt teater gak!16 mei 2009 t de teater kat Dewan2020.aku pnya job pembantu stage manager...tu yg major nya...yg minor nya aku jd pelakon tambahan...hehe...but bes pe!maklum la nie kan 1st time...jd plakon tambahan pun da asa epy...huhu...nak tau pe watak aku?hmmm...aku jd kanak2 riang...ehe...x kesah la kan!janji leyh timba pengalaman.tu pun da susa nak carry sbb aku nie x pndai belakon..huhu..hope teater tu nnti kan bejalan ngn jaya nya..teater nie d arah oleh cik nazri.
em td g training yg pertama...sgt2 bes!aku blajar menari tadi....wawawawa....lawak gler sbb sku x reti.padahal bnda tu simple ja pun.em sok mlm n mlm2 seterusnya da training g..but stat 10 smpai 13 t aku x dpt g sbb nak kna g kem lak..
aduyai...kem2...kem ppms yg laz...dorg ckp bes..sbb kem lasak...anyway juz wait n see je la bes @ tak eyh!

0 comments: